Жовківська районна рада
  Новини     Рішення     Контакти     Zhovkva
Розділи сайту
ГоловнаГоловна
АвторизаціяАвторизація
Новини Новини
Рішення сесій Рішення сесій
Проекти рішень Проекти рішень
Депутатський корпус Жовківської районної радиДепутатський корпус Жовківської районної ради
Склад президії Жовківської районної ради Склад президії Жовківської районної ради
Апарат районної ради Апарат районної ради
Склад Керівництва Жовківської районної ради Склад Керівництва Жовківської районної ради
Графік прийому громадян Графік прийому громадян
Програма Транскордонного Співробітництва Програма Транскордонного Співробітництва
Рава-Руська та «Галицькі перехрестя» Рава-Руська та «Галицькі перехрестя»
Доступ до публічної інформації Доступ до публічної інформації
Очищення влади Очищення влади
Тендери, оголошення, конкурси Тендери, оголошення, конкурси
Р Е Г Л А М Е Н Т Р Е Г Л А М Е Н Т
Територіальні громади району Територіальні громади району
ОпитуванняСТРАТЕГІЯ розвитку Жовківського району 2008-2020
ОпитуванняПРОГРАМА соціально-економічного та культурного розвитку Жовківського району на 2016 р
Постійні комісії Жовківської районної радиПостійні комісії Жовківської районної ради
Про районПро район
Календар Календар
Опитування Опитування
Корисні посилання Корисні посилання
Контакти Контакти
Календар
Серпень
ПнВтСрчтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі

Віртуальна Жовква

Жовківська ДПІ інформує
Новини

Жовківська ДПІ інформує:

Понад 1,1 млн. грн. платежів за користування надрами сплатили жовківські платники

Платники плати за користування надрами, які перебувають на обліку в ДПІ у Жовківському районі, за перше півріччя 2014 року сплатили до бюджету 1124,5 тис. грн. плати за користування надрами. Це на 589,3 тис. грн. більше від доведених завдань. Приріст надходжень відносно січня- червня 2013 року становить 180,4 тис. гривень. У червні 2014 року надійшло до бюджетів 258,7 тис. гривень, що становить понад 400% виконання очікуваних показників. Найбільшим платником є Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал», від якого у червні місяці надійшло 255,6 тис гривень.
Діалог за «круглим столом » у Жовкві


Нещодавно в приміщенні Жовківської податкової інспекції відбулась зустріч за «круглим столом» начальника ДПІ у Жовківському районі Ольги Леонідівної Ліщинської , та начальника управління контролю об’єктів операцій Андрія Володимировича Бішка
Фахівці податкової інспекції запросили до діалогу підприємців, та представників підприємств щоб обговорити останні зміни податкового законодавства, які відбулися у 2014 році, та порадитись, як із партнерами, щодо покращення обслуговування, проблемних питань оподаткування та отримання практичної допомоги безпосередньо від податківців
Ольга Леонідівна подякувала сумлінним платникам за сплату податків, та створення робочих місць. Ознайомила присутніх з виконанням надходжень до місцевих бюджетів району за перше півріччя 2014 року. Андрій Володимирович надав відповіді присутнім, щодо проблемних питань, які виникають у платників у сфері оподаткування податку на прибуток ,та податку на додану вартість.
«За круглим столом » присутні обговорили питання щодо переваг подання податкової звітності засобами електронного зв’язку, а також висловили свої думки та пропозиції щодо проблемних питань оподаткування ,та можливі шляхи їх вирішення.
Жовківські фахівці постійно проводять такі зустрічі. Платники податків мають можливість висловити свою думку щодо оподаткування, обговорити всі питання та отримати практичну допомогу безпосередньо від працівників ДПІ у Жовківському районі.
. Усі присутні отримали пам’ятні листівки з правилами отримання посиленого сертифіката ключа.

Про податкок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, під час «гарячої лінії» в ДПІ у Жовківському районі.
Із жовківчанами спілкувався начальник відділу доходів та зборів фізичних осіб Павло Гнідець.
Пропонуємо вашій увазі відповіді на актуальні запитання.
Якщо житло є у власності неповнолітньої дитини, хто в такому випадку є відповідальним за сплату податку на нерухомість?
Згідно із статтею 6 Сімейного кодексу України правовий статус дитини має особа до досягнення нею повноліття. Неповнолітньою вважається дитина у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років.
Відповідно до п.99.2 cт.99 Податкового кодексу України грошові зобов’язання неповнолітніх осіб виконуються їх батьками (усиновителями), опікунами (піклувальниками) до набуття неповнолітніми особами цивільної дієздатності в повному обсязі.
Батьки (усиновителі) неповнолітніх і неповнолітні у разі невиконання грошових зобов’язань неповнолітніх несуть солідарну майнову відповідальність за погашення грошових зобов’язань.
Чи передбачені пільги зі сплати податку на нерухоме майно, та як обиратиметься об’єкт, до якого застосовуватиметься пільга?
Пунктом 265.4 ст. 265 Податкового кодексу України передбачено пільги зі сплати податку у вигляді зменшення бази оподаткування об’єктів житлової нерухомості, що перебуває у власності фізичної особи: для квартири — на120 м2і для житлового будинку — на250 м2.
База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи — платника податку, зменшується:
- для квартири/квартир незалежно від їх кількості — на120 м2;
- для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості — на250 м2.
Крім того, передбачено надання пільги власникам, які володіють різними видами об’єктів житлової нерухомості (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), шляхом зменшення бази оподаткування на370 м2.
Водночас пільги зі сплати податку не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності).
Крім того, міські, селищні та сільські ради можуть встановлювати додаткові пільги зі сплати податку, який сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб або релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано в установленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).
Чи можливо розстрочити податок на нерухомість, у разі неможливості сплати одразу всієї суми нарахованого податку?
У випадку коли громадянин не має можливості сплатити одразу всю суму податку на нерухоме майно, то він може звернутись до контролюючого органу для отримання відстрочення.
Відповідно до пп.17.1.5 п.17.1 ст.17 Податкового кодексу платник податків має право одержувати відстрочення, розстрочення сплати податків.
Стаття 100 Податкового кодексу передбачає, що платник податків має право звернутись до контролюючого органу із заявою про розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань.
Підставою для розстрочення грошових зобов’язань платника податків є надання ним достатніх доказів існування обставин, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 року №1235 (далі – Постанова).
Таким чином, громадянин має право звернутись до органу доходів і зборів із заявою про розстрочення суми податку на нерухомість за умови дотримання вимог вищезазначеної Постанови.
Чи треба сплачувати податок на нерухомість за приватизовану кімнатуу гуртожитку?
Відповідно до статті 127 Житлового кодексу України гуртожитки є спеціально спорудженими або переобладнаними для цього житловими будинками, які призначено для проживання робітників, службовців, студентів, учнів, а також громадян у період роботи чи навчання.
Таким чином, приватизована кімната в гуртожитку є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно. При цьому база оподаткування зменшується незалежності від кількості квартири/квартир, які перебувають у власності фізичної особи – платника податку, на 120 м², якщо власник не використовує це майно з метою одержання доходів (здавання в оренду, використання у підприємницькій діяльності).
Яка нерухомість не оподатковується податком на нерухоме майно?
Перелік такої нерухомості визначений пунктом 265.2.2 пункту 265.2 статті 265 Податкового кодексу України, а саме:
- об'єкти житлової нерухомості, які перебувають у власності держави або територіальних громад (їх спільній власності);
- об'єкти житлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, визначені законом;
- будівлі дитячих будинків сімейного типу;
- садовий або дачний будинок, але не більше одного такого об'єкта на одного платника податку;
- об'єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним сім'ям та прийомним сім'ям, у яких виховується троє та більше дітей, але не більше одного такого об'єкта на сім'ю;
- гуртожитки:
- об'єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об'єкта на дитину.

Докладніше | Дата: 10. 07. 2014 | Розмістив: Administrator | Прочитано: 483 | Коментарі Роздрукувати  Відправити другу

Жовківська ДПІ інформує
Новини

Жовківська ДПІ інформує:

Оновлено форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису
У зв’язку з внесенням змін до окремих нормативно-правових актів оновлено форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі – АЦСК ІДД Міндоходів).
Використання нових форм реєстраційних документів для всіх клієнтів АЦСК ІДД Міндоходів з 16.06.2014 року є обов’язковим.
З 1 липня змінюється порядок оподаткування пасивних доходів
Законом України від 27 березня 2014 року №1166-VІІ „Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні” із внесеними змінами до нього (далі – Закон №1166-VII), встановлено особливий порядок оподаткування пасивних доходів, зокрема дивідендів, процентів, роялті, інвестиційних доходів. Зазначені доходи оподатковуватимуться податком на доходи фізичних осіб за прогресивною шкалою: 15%, 20%, 25% в залежності від суми отриманих доходів.
Не підлягатимуть оподаткуванню проценти, в тому числі нараховані за депозитами, у сумі, що не перевищує в рік 17 прожиткових мінімумів для працездатної особи, встановлених законом на 1 січня звітного податкового року (тобто у 2014 році — 20706 грн.).
Протягом звітного місяця вищезазначені пасивні доходи оподатковуватимуться податковим агентом під час кожного нарахування (виплати) за ставкою 15%.
При цьому банківська установа не здійснює утримання та перерахування податку із суми доходу у формі процентів, а податок сплачується фізичною особою самостійно за результатами подання річної податкової декларації. Банківська установа під час нарахування та виплати процентів фізичній особі виконує функцію податкового агента лише в частині подання контролюючим органам податкового розрахунку за ф. 1ДФ, з відображенням доходу у вигляді процентів під ознакою доходу «110».
За підсумками звітного (податкового) року одержувач таких доходів повинен буде до 1 травня наступного року подати до податкового органу за місцем своєї реєстрації річну податкову декларацію про майновий стан та доходи, в якій здійснити річний перерахунок оподаткування доходів, оподаткувавши отримані з 1 липня 2014 року вищезазначені доходи (окрім дивідендів) за ставками 15%, 20%, 25% в залежності від суми отриманих доходів.
Вищезазначений порядок оподаткування податком на доходи фізичних осіб пасивних доходів (окрім дивідендів) застосовується з 1 липня 2014 року. Тобто, нараховані до 01.07.2014 р. платнику податку доходи у вигляді процентів, роялті, інвестиційного прибутку (незалежно від дати їх виплати) не включатимуться до перерахунку загального річного оподатковуваного доходу за 2014 рік.
Дивіденди у вищезазначеному порядку оподатковуватимуться з 1 січня 2015 року та не підлягають перерахунку за підсумками 2014 року.


Умови звільнення від оподаткування митними платежами припасів, які ввозяться на митну територію України
Від оподаткування митними платежами при ввезенні на митну територію України звільняються припаси, які:
- ввозяться морськими, річковими та повітряними суднами та залишаються на борту цих суден;
- ввозяться засобами залізничного та автомобільного транспорту, що здійснюють міжнародні перевезення товарів та/або пасажирів, і призначені для споживання особами, які перебувають на борту цих транспортних засобів, за умови, що:
* вони придбані тільки в країнах, територію яких перетинав відповідний транспортний засіб;
* всі належні митні платежі щодо них сплачено в країнах, де вони були придбані.
- необхідні для експлуатації і технічного обслуговування транспортних засобів, які прибувають на митну територію України, якщо вони залишаються на борту цих транспортних засобів під час їх перебування на цій території.
Відповідна норма визначена ст. 224 Глави 34 Розділу VI Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями.
Як перереєстрауватисяї платникам податків в умовах дестабілізації ситуації в країні
У зв’язку з соціальною напругою, яка склалася в державі, та призвела до дестабілізації ситуації в АР Крим, м. Севастополі, Донецькій та Луганських областях ДПІ у Жовківському районі звертає увагу на деякі питання перереєстрації платників.
Так, запроваджено механізм, який дозволяє платникам податків в АР Крим та м. Севастополі перереєструвати свій бізнес на територію будь-якого району і сплачувати податки відповідно до законодавства України.
Для реєстрації зміни свого місцезнаходження/місця проживання юридична особа або фізична особа - підприємець, яка зареєстрована на території АР Крим або м. Севастополя, звертається до державного реєстратора реєстраційної служби України у районах
Після отримання відповідних відомостей із Єдиного державного реєстру органи доходів і зборів здійснюють взяття на облік платників за їх новим місцезнаходженням/місцем проживання.
Що ж стосується платників податків, які зареєстровані на території Донецької та Луганської областей, діючими нормативно – правовими актами не запроваджено особливостей перереєстрації зміни місцезнаходження (місця проживання) з цих територій та здійснюється відповідно до статей 29, 45 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».
У разі неможливості подання декларації платником податків особисто або уповноваженою особою, така декларація може бути надіслана органу доходів і зборів поштою або засобами електронного зв’язку в електронній формі.
Нагадаємо, податкова декларація подається за звітний період в установлені строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків в один з таких способів:
ü особисто платником або уповноваженою на це особою;
ü надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
ü засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
При поданні до органів Міндоходів податкової звітності в електронній формі слід керуватись Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА від 10.04.08 р. № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 16.04.2008 за №320/15011.

«Антикризовим законом» змінено ставки земельного податку

З 1 квітня 2014 року збільшено приблизно на 8,5% ставки земельного податку, які встановлені п. 275.1 ст. 275 ПКУ, для власників землі та землекористувачів у населених пунктах, де не проведено грошову оцінку.
На землі з грошовою оцінкою, та землі поза населеними пунктами, ставки податку не змінено.
Змінено розмір орендної плати за землі с/г призначення, її мінімальний розмір не може бути меншим 3% нормативної грошової оцінки (до змін був 1%, згідно п.п. 288.5.1 ПКУ). Тобто для всіх орендарів державних та комунальних земельних ділянок установлено однаковий мінімальний розмір орендної плати - 3% нормативної грошової оцінки.
СПЛАТА ЄСВ ЧЛЕНАМИ ФЕРМЕРСЬКИХ, ОСОБИСТИХ СЕЛЯНСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ
Відповідно до частини першої ст. 10 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 р. № 2464-VІ, члени фермерських або особистих селянських господарств мають право на добровільну сплату ЄСВ, так як їх не віднесено до переліку платників єди¬ного внеску згідно ст.4 Закону про ЄСВ.
Члени фермерських або особистих селянських господарств самостійно визначають для себе суму, на яку нараховуватиметься єдиний внесок (базу нарахування єдиного внеску), однак така сума не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску і більшою, ніж максимальна величина бази нарахування єдиного внеску.
З 01.05.2014 р. зазначені особи сплачують єдиний вне¬сок залежно від обраного виду загальнообов’язкового державного соціального страхування у таких розмірах:
на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування — 34,3% від самостійно визначеної суми;
на загальнообов’язкове держав¬не соціальне страхування на випадок безробіття — 0,5% від самостійно визначеної суми;
на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, — 1,7% від самостійно визначеної суми;
на загальнообов’язкове держав¬не соціальне страхування від нещасного випадку на виробни-цтві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, — 1,61% від самостійно визначеної суми.
Якщо члени фермерських та особистих селянських господарств бажають взяти участь у всіх чоти¬рьох видах загальнообов’язкового державного соціального страхування, то ставка єдиного внеску становитиме 38,11% від бази нарахуван¬ня (34,3% + 0,5% + 1,7% + 1,61%).
Єдиний внесок зазначені особи сплачують щомісяця в установле¬ному в договорі про добровільну участь розмірі до 20 числа місяця, наступного за місяцем, за який він сплачується. У разі дострокового розірвання договору сплачені суми єдиного внеску поверненню не підлягають.
Відповідно до п. 3.5 Поряд¬ку № 454 члени фермерського господарства, особистого селянського господарства формують та подають самі за себе звіт протягом 30 календарних днів після закінчення строків дії договору. Звітним періодом є тривалість дії договору. Звіт подається за формою згідно з додатком 6 до цього порядку.
Особи, які працюють у фермерському господарстві за трудовим договором (контрактом), підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню. Отже, фермерське госпо¬дарство є платником та страхувальником (роботодавцем) для осіб, які працюють у ньому на зазначених умовах.
Єдиний внесок за найманих пра¬цівників сплачується роботодавця¬ми на умовах і в порядку, визначе¬них Законом про ЄСВ.
Добровільна сплата єдиного внеску забезпечить членам фер¬мерських або особистих селянських господарств (за¬лежно від обраного виду страхуван¬ня) право на пенсійне страхування, загальнообов’язкове державне со¬ціальне страхування на випадок безробіття, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витра¬тами, зумовленими похованням, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.
За порушення правил паркування будуть штрафувати
Президент України підписав закон №1283-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо паркування транспортних засобів», яким встановлено адміністративну відповідальність за порушення правил паркування транспортних засобів.
Так, за несплату водієм транспортного засобу вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування, обладнаними паркувальними автоматами або автоматичними в’їзними та виїзними терміналами, тягне за собою накладення адмінштрафу в розмірі від 8 до 12 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (136 -204 грн.).
Паркування транспортних засобів на місцях, призначених для безоплатного паркування транспортних засобів, особами, які не мають відповідних пільг, тягне за собою накладення штрафу на водіїв транспортних засобів від 15 до 18 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (255-306 грн.).
Порушення посадовими особами суб’єктів господарювання, які утримують майданчики для паркування транспортних засобів, визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення та функціонування майданчиків для паркування - від 20 до 30 неоподатковуваних мінімумів (340-510 грн.).
Необладнання майданчиків для платного паркування транспортних засобів паркувальними автоматами, автоматичними в’їзними та виїзними терміналами або іншими засобами контролю за оплатою послуг паркування - штраф на посадових осіб від 30 до 40 неоподатковуваних мінімумів (510-680 грн.), ті ж порушення повторно протягом року – від 60 до 100 неоподатковуваних мінімумів (1020-1700 грн.).
Вартість послуг з користування майданчиками для платного паркування встановлюється за кожну годину паркування згідно з тарифом, встановленим органом місцевого самоврядування відповідно до порядку формування цих тарифів, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
До уваги платників податку на нерухомість
Платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію встановленої форми з розбивкою річної суми податку рівними частками поквартально. Для новостворених об’єктів житлової нерухомості така декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на даний об’єкт.
Тобто, платники податку – юридичні особи зобов’язані були подати декларації за звітний 2014 рік до 20 лютого 2014 року, в яких розрахувати податкове зобов’язання за 2014 рік з поквартальною розбивкою. Юридичні особи сплачують податок на нерухоме майно авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом (стаття 265 Податкового кодексу України).
Оскільки з 01.04.2014 Законом України від 27.03.2014 №1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» внесено зміни до ст.265 Податкового кодексу, зокрема, слова «житлова площа» замінені словами «загальна площа», юридичним особам необхідно здійснити перерахунок податку, подавши уточнюючі декларації. Зробити це необхідно до закінчення граничного терміну сплати авансових внесків з податку на нерухоме майно за II квартал 2014 року, тобто до 30 липня 2014 року.
Одночасно нагадуємо, що фізичні особи, які мали у власності в 2013 році квартири, житлова площа яких перевищувала 120 кв. м,будинки, площею понад 250 кв. мабо різні види об’єктів житлової нерухомості, житлова площа яких перевищувала 370 кв. м,зобов’язані до 29.08.2014 сплатити податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. З метою уточнення даних платники податку мають право звернутись до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації). Податкові повідомлення-рішення про нараховану суму податку на нерухоме майно за 2013 рік контролюючі органи повинні вручити фізичним особам до 1 липня 2014 року.
Якщо платники податку на нерухоме майно не сплачують вчасно податок, то такі платники притягуються до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу;
- при затримці більше 30 календарних днів – у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу.
Після закінчення встановлених Податковим кодексом України термінів сплати узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня із розрахунку 120% річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.
9. Оподаткування відпусток
У гарячий сезон відпочинку, ДПІ у Жовківському районі нагадує, що порядок обкладення сум відпускних податком на доходи фізичних осіб та єдиним соціальним внеском нічим не відрізняється від загального, встановленого для заробітної плати.
Нарахована сума відпускних враховується при визначенні граничного розмір доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу. База оподаткування для податку на доходи фізичних осіб зменшується на суму єдиного внеску та податкової соціальної пільги, якщо на неї є право. Ставка податку становить 15 (17)%.
При заповненні Податкового розрахунку за формою №1ДФ відпускні відображаються, як і зарплата, з ознакою доходу „101”.
Сума єдиного соціального внеску в частині утримання за ставкою 3,6% визначається в межах максимальної величини бази нарахування ЄСВ, яка становить 17 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (цьогоріч – 20 706 грн.).
Відпускні входять до складу додаткової заробітної плати, тож такі суми можуть бути віднесені до витрат платника податку на прибуток на підставі п.142.1 ст.142 Податкового кодексу України.
Оновлено Порядок обліку платників податків і зборів
Внесеними змінами викладено у новій редакції деякі форми реєстраційних документів. Зокрема, довідка про взяття на облік платника податків (форма №4-ОПП), про зняття з обліку платника податків (форма №12-ОПП), заява про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів та платежів; реєстраційна заява для самозайнятих осіб (форма №5-ОПП), заява про ліквідацію або реорганізацію платника податку (форма №8-ОПП), довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів (форма №20-ОПП) та деякі інші.
Запроваджено спрощену процедуру перереєстрації кримських платників податків, а саме:
1) прийом заяв та документів від кримських платників податків, а також постановка їх на облік здійснюються не пізніше наступного робочого дня з дня отримання відомостей з Єдиного державного реєстру або відповідних заяв;
2) платників податків, які змінили місцезнаходження/місце проживання до набрання чинності зазначеного наказу і не були взяті на облік за новим місцезнаходженням, відповідні контролюючі органи ставлять на облік протягом двох днів після набрання наказом чинності.
Наказ Міністерства фінансів України від 22.04.2014р. №462 «Про внесення змін до Порядку обліку платників податків і зборів» набув чинності 6 червня 2014 року.
Скасувати сертифікати ключів можна в будь-якому представництві акредитованого Центру сертифікації ключів Міндоходів
Міндоходів нагадує користувачам цифрових підписів, які отримали такі послуги на території ДПІ у Жовківському районі, що скасувати сформований сертифікат ключа можна у будь-якому представництві акредитованого Центру сертифікації ключів Міндоходів.
Для цього юридичні та фізичні особи повинні подати письмову заяву відповідно до встановленого Регламентом порядку. Заява фізичної особи має бути засвідчена особистим підписом, а юридичної – підписом уповноваженого представника та печаткою юридичної особи.
Якщо ж заявник не може цього зробити через втрату реєстраційних та інших документів, на підставі яких формувались сертифікати, він має право звернутися до представництв Центру із заявою про таке скасування у зв’язку з компрометацією особистих ключів. У такому випадку встановлення власника цифрового підпису здійснюється за паспортом громадянина України та копією картки платника податків (за наявності).
Оформити відповідне звернення та отримати усю необхідну консультацію можна в адміністраторів реєстрації представництв АЦСК ІДД Міндоходів, перелік яких розміщено тут.
Платники єдиного податку мають займатися діяльністю, зазначеною в облікових документах

ДПІ у Жовківському районі інформує, що фізична особа-підприємець – платник єдиного податку не має права здійснювати такі види діяльності, які не зазначені в його облікових даних.
У разі, якщо фізична особа-підприємець під час провадження підприємницької діяльності, отримує доходи від видів діяльності, не зазначених в облікових документах, такі доходи оподатковуються за ставкою 15% (ст.293 Податкового кодексу України).
Фізична особа-підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає певним вимогам, та реєструється платником єдиного податку. Спрощена система оподаткування, обліку та звітності – особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, з одночасним веденням спрощеного обліку і звітності.
У разі ж, якщо фізична особа-підприємець отримує інші доходи, ніж від провадження підприємницької діяльності, такі доходи оподатковуються за загальними правилами, встановленими Податковим кодексом України для платників податку – фізичних осіб.
Отже, фізична особа-підприємець – платник єдиного податку не має права здійснювати в межах підприємницької діяльності такі види діяльності, які не зазначені в його облікових даних.

Заповнювати платіжні документи треба правильно
ДПІ у Жовківському районі нагадує, що Наказом Міністерства доходів і зборів України №609 від 22.10.2013 затверджено Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів.
Наразі, як зазначено в Алгоритмі заповнення поля «Призначення платежу», в полі №3 вказуються відповідні реквізити:
- код ЄДРПОУ платника податку (у разі здійснення юр особою сплати за відокремлений підрозділ друкується код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, за який здійснюється така сплата);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків – фізособи або серія та номер паспорта громадянина України (у разі відмови від реєстраційного номера);
- реєстраційний (обліковий номер) платника податків, який присвоюється Міндоходів.
Варто зазначити, що при заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками.
Як змінити електронний цифровий підпис при зміні податкової адреси ?
ДПІ у Жовківському районі інформує платників, що у випадку, коли у платника податків виникають зміни облікових даних ( змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі у межах одного адміністративного району), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.
Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (ЕЦП) платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти.
Нагадуємо платникам! Відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 № 233 «Про подання електронної податкової звітності», платник податку може надіслати в орган доходів і зборів за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.

Докладніше | Дата: 05. 07. 2014 | Розмістив: Administrator | Прочитано: 265 | Коментарі Роздрукувати  Відправити другу

Повідомлення
Новини

03 липня 2014 року відбулась чергова 32-а сесія Жовківської районної ради VI-ого демократичного скликання.
На сесії була затверджена «Програма соціально-економічного та культурного розвитку Жовківського району на 2014 рік.» та було розглянуто 37 питань порядку денного, по яких були прийняті рішення.

Докладніше | Дата: 04. 07. 2014 | Розмістив: Administrator | Прочитано: 192 | Коментарі Роздрукувати  Відправити другу

ПОВІДОМЛЕННЯ
Новини

Відповідно до ст.ст.46,55,57 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», 03 липня 2014 року о 10.00 год. в сесійному залі Жовківської районної ради скликається чергова 32-а сесія Жовківської районної ради VI-ого демократичного скликання.
На сесію запрошуються: керівництво, завідувачі відділів, начальники управлінь Жовківської райдержадміністрації, сільські, селищні, міські голови.

Початок реєстрації о 09 год.30 хв.

Голова ради Тадей ШВАЙ

Докладніше | Дата: 23. 06. 2014 | Розмістив: Administrator | Прочитано: 256 | Коментарі Роздрукувати  Відправити другу

Відбулося засідання Президії Жовківської районної ради
Новини

19 червня 2014р. відбулося засідання Президії Жовківської районної ради.
Президія вирішила призначити проведення 32-ї чергової сесії Жовківської районної ради VI-го демократичного скликання на 3 липня 2014р та погодила перелік питань на розгляд чергової сесії Жовківської районної ради.

Докладніше | Дата: 23. 06. 2014 | Розмістив: Administrator | Прочитано: 242 | Коментарі Роздрукувати  Відправити другу

Усього 1917 на 384 сторінках по 5 на кожній сторінці
[<<] [ 1 | ... | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | ... | 384 ] [>>]

 

Голова Жовківської районної ради

Горбань Роман Васильович

Горбань Роман Васильович

 

Опитування

Яка інформація Вас зараз найбільше цікавить?

Останні новини
Рішення сесій
Події району
Діяльність ради


Результати
Інші опитування

Усього голосів: 507
Коментарі: 0
 

Контакти

Україна, 80300
Львівська обл.,
м. Жовква,
вул. Львівська 40
8 (03252) 61-566
zhovkvarrada@gmail.com
 



Web site engine code is Copyright © 2006 by SLAED CMS. All rights reserved.